Sunday, May 9, 2010

KMPP

Esok aku akn jejakkan kaki kat sini(Kolej Matrikulasi Pulau Pinang)..mula2 aku pening nak pilih antara UM dgn KMPP..tp akhirnya aku pilih matrik nih...cuak,debar,takut sumenya ade..aku dngr bnyk cite psl mtrik tp aku akn tnm smangat baru nak pegi esok..

~~~la takhaf wa la tahzan....innAllahu ma'ana...~~~

Semoga Allah memberkati dan memudahkan segala urusanku dan kwn2ku..Semoga Allah memberi kekuatan,kesabaran dan kejayaan kepada kami semua..aminn..

Kpd kwn2 yg nak pegi mtrik sok,good luck n jom sesama berjuang...ganbatte + aza2 fighting!
Kpd kwn2 yg nak pegi ipta,good luck jugak,smoga kita semua berjaya..

4 comments:

tralalalal said...

gluck basy!
jgn nakal2.hoho
n jgn lupekan kwn ko yg cumil ni.haha
:)

basyrinafarhana said...

>khales:aku xkn lupa ko..gudluck

syafiqah syahirah said...

basy,all de best!

basyrinafarhana said...

eyqa,gudluck dear!